Miss Summer Meet 2018

JAAAA! JAG KOM VIDARE I PINUPTÄVLINGEN, Miss summer meet!😍 Så nu behöver jag eran hjälp!! Behöver nu alla röster jag kan få för att ta mig vidare till finalen. Från 21 tävlande till 10finalister! Kom igen, hjälp mig nu!!💋

RÖSTA HÄR: http://vasterassummermeet.se/rosta/

(Tävlingsregler för röstning
Du kan bara rösta på en tjej och det är bara tillåtet att rösta en gång! Du kan klicka på respektive bild för att visa större/hel bild.  OBS! När du röstat får du ett mail där du aktivt måste gå in och bekräfta din röst, har du inte fått något så kan det ha hamnat i skräpposten.
Röstningen pågår i 3 veckor och avslutas den 2 april. De 10 finalister som fått flest röster på hemsidan och av juryn presenteras sedan inom kort på hemsidan.)

Och såklart heter jag Miss Josy Fruit😉

Kom igen nuuuuuu, tjej som kille!!!✌💋

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0