Det bästa

Det är bra att utbilda sig till florist alltså. Antingen köper man med sig nåt hem eller så får man som ett tack för hjälpen för denna veckan. 





Älskar verkligen butiken jag är i! Så himla bra! Älskat yrket med, florist är det bästa alltså!😍😉👌
bella
2015-03-07 @ 14:23:42
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Så fina :)

Svar: Tack snälla :)
Jossan

Ljuvliga Drömmar
2015-03-07 @ 16:01:42
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/

OM jag hade fått välja om mitt gymnasieval hade jag garanterat valt Florist! :) Finns inget mer ljuvligt än att pilla med blommor, plantera/plantera om fixa med fina buketter.

Lycka till! :)
Önskar dig en fin helg!

Svar: Ååh ja, det ger en massa energi! Varje gång det kommer ny leverans med snittblommor känns det nästan som en mini julafton. Jätte inspirerande! Hoppas såklart att du trivs med ditt yrke ändå! :)

Tack så mycket rara du!
Fortsatt mysig söndag till dig!
Jossan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0