2 hyllor

Tiden den finns inte till nånting längre känns det som. Tråkigt men så är det. Har fullt upp varenda dag. För över en månad sen målade jag i alla fall upp dessa två hyllor. 



Dom fick bli målade med Annie Sloan. Paris Grey och Old White. Slipade fram träfärgen också. 




Bilderna är inte alls bra men gjorde det bästa av det i alla fall. Jag tyckte hyllorna blev bättre och dom är ju som ni ser redan uppsatta. Var? Ja de vet inte ni än ;) Mitt projekt som sagt. Men det kommer ta längre tid än väntat då jag kommer hem strax innan sju på onsdagar, torsdagar och fredagar och då plugg på dom andra dagarna måste gå före :/ 

Har ni målat något på sistone eller har det varit stilla stående? :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0