ASCP

Hej, ett tag sen nu. Det glädjer mig att så många kikat in även fast
jag inte bloggat på typ en vecka:) I alla fall så tänkte jag visa hur mitt
senaste fynd blev å se ut! Använde mig av Annie Sloan Chalk Paint, paris grey
och sedan Annie Sloans lack som slutfinish.
 
Innan:
 
 
 
 
Efter:
Världens sämsta bild, ja vet men det är typ omöljligt att få
till det när det aldrig är ljust ute.. 
Tycker i alla fall att denna modell på kommod är riktigt fint!!
 
Tack för titten:)
Kommentera gärna!
 
Johannas Retro
2014-02-14 @ 12:18:28
URL: http://johannasretro.com

Även om jag gillar orginal och inte tycker att man ska måla om gamla möbler för då förstör man deras charm, så blev det superfint & man får en fin lantlig känsla! :)

För övrigt ha en fin Alla Hjärtans Dag gumman! Kram på dig!

Svar: Haha, tacktack :)Önskar dig detsamma!
Kram! :)
Jossan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0