Lite för mycket

Fick med mig lite för mycket från sista besöket på återvinningen.
Men vem har sagt att man kan ha för mycket grejer?! Haha, nejdå lugn! Klart att det blir för mycket tillslut! Grejer överallt, rörigt och fult. Det är jag medveten om men jag köper till min blivande lilla butik så de grejer jag fyndar "går" inte till mig utan till butiken😉 



Fyndade iaf en hel del. Två gamla stora porslinsskålar, tyckte båda va jättecharmiga. Och brickan ska vi inte prata om, den är jag kär i haha😍, (den har faktiskt fått flyttat hem till mig men det är bara en av alla saker så😉) 

Återvinningen jag va hos är i alla fall en av dom bästa ställena! Dom har noll koll på vissa saker så så kan man fynda så de heter duga! Tjihoo säger jag!!!👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0