In The Kitchen

När vi köpte torpet märkte vi direkt att vi behövde göra någonting åt köket...
Man fick nästan klaustrofobi när man kom in där, det första vi gjorde var att flytta kylskåpet med mera... 
Köket är i dagsläget helt okej och med lite fix och trix så har det blivit ännu bättre. Vi kommer förmodligen göra om där inne igen - lite nytt på väggar osv. Och då kommer jag inreda köket i den där härliga lantstilen:)
 
Just nu ser det ut så här på ena hyllan i alla fall.
 
 
 
 
Tack för titten!
 
 
 
 
Linda hill.
2013-06-26 @ 10:55:02
URL: http://lindahill.blogg.se

Hallå tjejen!
Jag har min första tävling (dagensblogg) på min blogg och det hade varit trevligt om du ville vara med för jag gillar din design och ditt innehåll! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0