Seche Vite

Igår såg jag lite intressant information om mitt nagellack som jag fick
i julas - Seche Vite dry fast top coat. Har själv inte öppnat och testat den
än, ska göra slut på dom gamla först. Jag hittade informationen på www.eleven.se 
 
 
Användning:
Applicera ett tjockt lager, ta upp en ordentlig pärla på borstens ände, placera den sedan försiktigt på den första målade nageln och se hur Seche Vite flyter ut över det våta nagellacket, det kommer av egen kraft lägga sig i lager utan att dra eller lämna några ränder i den underliggade manikyren. Det tar tid att lära sig appliceringskonsten men när du väl behärskar den kan du applicera i endast tre penseldrag... ge inte upp.

Seche Vite kommer att naturligt tjockna så var noga med att hålla flaskhalsen ren och åtsluten hela tiden. Om det skulle bli segt så tillsätt några droppar av Seche Restore och rulla flaskan sakta fram och tillbaka, addera ytterligare några droppar tills konsistensen är helt återställd.
 
 
Det verkar ju väldigt bra! Suveränt att man ska applicera det på vått nagellack.
 
 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0