Your style

Vilken är din stil?
 
Gillar du 50, 60 & 70 talet?
 
Eller är du mer för det lantliga?
 
Eller så kanske det är det modernaste som gäller hemma hos dig?
 
Hm.. Gått all in på loppisfynd kanske? 
 
Eller ett retro hem? 
 
Nu är jag nyfiken.. Vilka är ni som läser min blogg? Berätta gärna!! Om er själva eller om er stil i hemmet spelar ingen roll, gör vad du känner för!! :) 
 
Ni är ett gäng därute som kikar in här med jämna mellanrum och det är jag tacksam för!!
Ha en mysig kväll alla fina!! Och glöm nu inte att kommentera ;)
 

 
 
Thea
2014-10-23 @ 01:05:53
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Åh, jag är nog en mix av alla stilar förutom det moderna. Loppisfynd och retro ligger lite extra varmt om hjärtat, men jag älskar gamla fåtöljer, teakbord och stringhyllor också. Skönt att inte behöva välja, utan jag kan ju köra mitt eget race (när vi faktiskt skaffar ett permanent boende och inte studentlägenet haha). Fin blogg förresten, vad duktig du är på att fynda!

Svar: Åh va härlig din lilla mix låter!! ;) Kul med lite "speciella" hem & stilar. Nä, det moderna är jag inget för.. Tack så mycket, va glad jag blir!! Ha en bra kväll!
Jossan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0