Gardenparty

Igår hade vi ett gardenparty skulle man kunna säga. Bjöd över grannarna på middag i trädgården. Vädret var med oss till en början men senare började de droppa, så då kröp vi in. 
 
 
 
Älskar att få fixa & dona inför sådana tillställningar!! 
 
 
När jag visste vi skulle hålla till i trädgården började det direkt klia i fingrarna. Satte igång och saker plockades hit & dit och tillslut blev jag riktigt nöjd! Hade kunnat hållt på i ett par timmar till ;) Älskar det! 
 
 
Ser ni den gamla målarstegen? Fyndade den igår, typ två timmar innan jag började fixa & dona, perfekt ju! ;)
 
 
Dukningen tog jag också hand om. Var ett tag sedan sist det skulle vara lite "finare", vilket gjorde att de var kul att ta upp igen! De gamla vita tallrikarna med guldkant köpte jag för en billig peng i Hjo, på röda korset. Både stora och små. Kul att de också kom till användning! 
 
Dekorerade med blommor lite här & där, dricksvatten i gammeldags glasflaskor, värmeljus i glasburkar..
Det enda som störde mig var att vi inte hade någon enfärgad vit större duk.. Skulle blivit bättre då. Men allt kan man inte ha till hands vid rätt tillfälle ;) 
 
 
Blev en väldigt lyckad kväll. Lite plinkande på gitarr, sång, mat, dryck, ja en härlig kväll helt enkelt! 
Jag blev nöjd med min insats. Önskar jag kunde få hålla på mer med detta.. Såå kul! Ligger varmt om hjärtat. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0